Filmy zazdrość, nagość, relacja ojciec-syn

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zazdrość, nagość, relacja ojciec-syn. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Sex story

6,1
Emma i Adam to dwoje młodych i ambitnych ludzi. On ciągle szuka miłości, ona zaś uparcie twierdzi, że jej w ogóle nie potrzebuje. Jednak w wyniku pewnego zdarzenia zawierają między sobą układ, tworząc związek bez zobowiązań. Sytuacja komplikuje się, gdy jednemu z nich zaczyna zależeć na czymś więcej...

Krámpack

7,1
Serial, który prezentuje perypetie typowo amerykańskiej rodziny, ukazane w krzywym zwierciadle. Bohaterami są Al Bundy, jego żona - Peggy oraz para nastoletnich dzieci: Kelly i Bud. Zarozumiały i leniwy Al Bundy na co dzień pracuje w sklepie obuwniczym. Peggy, która czuje się samotna i nieszczęśliwa, uzależniła się od oglądania mydlanych oper oraz od zakupów.Dzieci Bundych wciąż poszukują idealnych partnerów. Z miernym skutkiem.


Bliżej

7,1
Błyskotliwa, romantyczna i zarazem niebezpieczna historia miłosna o przypadkowych spotkaniach, niespodziewanych i gwałtownych namiętnościach, pociągu i zwykłych zdradach. Bliżej, stanowiący adaptację nagrodzonej sztuki teatralnej Patricka Marbera, jest historią czwórki nieznajomych, których losy przypadkowo splatają się ze sobą.
Książę Tadeusz (Danny McBride) zazdrości swojemu starszemu bratu, Fabiuszowi (James Franco (I)), sławy w królestwie, jaką zdobył dzięki wielu wyprawom wojennym, które zostały zakończone sukcesem. W końcu i on udaje się na swoją pierwszą misję - musi pomóc uwolnić z rąk okrutnego czarownika narzeczoną swego brata. Będzie to dla niego niezapomniana przygoda.

Absolwent

7,8
Absolwent traktuje o przepaści dzielącej pokolenie rodziców i ich dzieci, jak również o poszukiwaniu właściwego celu w życiu, co czyni go nadzwyczaj uniwersalnym i wciąż aktualnym. Niezapomniane piosenki w wykonaniu duetu Simona i Garfunkela oraz genialne aktorstwo (Anne Bancroft jako uwodzicielska pani Robinson), sprawiają, że jest to dzieło, o którym nie sposób zapomnieć.
Human Traffic opowiada o życiu i miłości pięciorga przyjaciół – Jipa (John Simm), Lulu (Lorraine Pilkington), Koopa (Shaun Parkes), Niny (Nicola Reynolds) i Moffa (Danny Dyer), którzy w weekendy w pubach i klubach rekompensują sobie ciężką pracę w tygodniu. Jim i Lulu mają problemy emocjonalne. Jim martwi się, że niepowodzenia łóżkowe spowodowane zbyt dużą ilością zażywanych narkotyków doprowadzą go do trwałej impotencji. Chłopcy Lulu takich problemów nie mają, szczególnie wtedy, gdy Lulu nie ma w pobliżu. Stosunki pomiędzy Koopem a Niną układają się świetnie, pomijając fakt, że Koop podejrzewa Ninę, iż śpi z każdym napotkanym chłopakiem. Moff to kwintesencja trudnego dziecka – zaopatruje przyjaciół w drugi i jest na najlepszej drodze do uzależnienia.
Codzienne życie zwykłych ludzi – pracowników laboratorium w jednym z instytutów medycznych w Warszawie oraz ich rodzin. Losy i drogi życiowe głównych bohaterów przecinają się w coraz to nowych punktach, powstają różne nowe relacje. Na przemiany w życiu prywatnym głównych postaci niebagatelny wpływ mają coraz dynamiczniejsze przekształcenia związane z rokiem 1989.

Ajlawju

5,8
Łodzianin Adaś Miałczyński - krytyk literacki, dawniej próbujący swych sił w poezji - marzy o wielkiej miłości. Na czyimś ślubie zwraca na siebie uwagę atrakcyjnej blondynki, która okazuje się być Gosią (w pierwszej chwili nie rozpoznał jej) - jego znajomą sprzed wielu lat, kiedy oboje studiowali. Spędzili wówczas razem jedną noc, podczas której nic pomiędzy nimi nie zaszło... i na tym się skończyło. Czas ich rozdzielił, lecz teraz wystarczyła krótka wymiana spojrzeń, by zakochali się w sobie bez pamięci. Adaś będzie od tej pory spędzać "pół życia" w pociągach relacji Łódź-Wrocław (gdzie mieszka Gosia) i powrotnej. Gosia została nauczycielką. Pięć lat temu rozwiodła się z mężem. Po rozwodzie jest również Adaś. Oboje mieszkają z byłymi współmałżonkami i już prawie dorosłymi dziećmi: ona z córką, on z synem. Nocą, nad Odrą, Gosia i Adaś kochają się po raz pierwszy. Potem w łóżku wyznają sobie miłość, na której już wkrótce cieniem położą się ich cechy charakteru - jego obsesja na punkcie czasu i punktualności ("wariuje", gdy Gosia nie telefonuje o umówionej porze lub spóźnia się na spotkanie) oraz chorobliwa zazdrość, idąca w parze z kompleksem na punkcie własnej sprawności seksualnej; natomiast u niej pociąg do alkoholu. Ich związek, oparty na zasadzie przyciągania się przeciwieństw (ona jest ekstrawertyczką ze skłonnościami do nimfomanii, on - introwertykiem) to pasmo erotycznych rozkoszy, ale i cierpień, spowodowanych okresowymi stanami wzajemnej niepewności co do uczuć drugiej strony oraz częstymi rozstaniami. Wahadło wychyla się to w jedną, to w drugą stronę: między kochankami dochodzi do kłótni, awantur, a nawet rękoczynów, a potem znów oboje idą do łóżka i są mniej lub bardziej szczęśliwi. Największym utrapieniem będzie dla obojga długa rozłąka po wyjeździe Adasia na stypendium do USA. W szalejącej z tęsknoty Gosi, a zwłaszcza w odchodzącym od zmysłów stypendyście wyzwoli ona "zastępcze" reakcje i zachowania seksualne, o które wcześniej by siebie nie podejrzewali. Czy ich miłość wytrzyma tę próbę?
Barry Lyndon był irlandzkim młodzieńcem bez perspektyw, który wkradł się w szeregi osiemnastowiecznej angielskiej arystokracji. Jak mu się to udało? Po prostu - robił, co w jego mocy: był bawidamkiem, zawadiaką, włóczęgą, żołnierzem w wojnie siedmioletniej, rozpustnikiem, szpiegiem i szulerem karcianym.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…