Filmy hydraulik, relacja matka-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje hydraulik, relacja matka-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Downton Abbey

6,7
6,6
Jest rok 1927 (rok po zakończeniu szóstego sezonu serialu). Ponownie znajdziemy się w niezwykłym domostwie, jeszcze bardziej niż dotąd pełnym przepychu. Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy – wystawne wnętrza, nieprawdopodobne kostiumy, glamour. Czas jeszcze raz znaleźć się w świecie, w którym przeplata się dramat, komedia i romans. Wracając do domu Granthamów, zobaczymy rodzinę oraz służbę w czasie przygotowań do największego zaszczytu, jaki można sobie wyobrazić – wizyty królewskiej.
Smutny obraz ukazujący dwa zaprzyjaźnione małżeństwa, dla których słowo miłość nie wiadomo kiedy zniknęło z codziennego słownika.
Jest rok 1975. Göran i jego przyjaciele decydują się na eksperyment - postanawiają żyć razem pod jednym dachem. Dni upływają im na medytacji, rozmowach, piciu wina i uprawianiu wolnej miłości. Pewnego dnia do komuny przybywa siostra Görana. Zmęczona swoim małżeństwem, chce ułożyć sobie życie od nowa. Jednak życie w komunie, ze swobodnym stosunkiem do seksu, palenia trawki, jest bardzo różne od tego, do jakiego przywykła. Jej niespodziewane pojawienie się, powoduje zamęt wśród mieszkańców wspólnoty, odsłaniając ich skrywane dotąd fantazje i pragnienia.


Powszechnie szanowany prawnik Walter Bridge jest głową statecznej rodziny. Jego konserwatywne poglądy nadają ton życiu pozostałych domowników. Żona Waltera India nauczyła się podporządkowywać woli męża, jednak w głębi duszy tęskni za partnerskim układem i ciepłem miłości. Dorastające dzieci państwa Bridge zaczynają kwestionować surowe zasady ojca. Rodziną wstrząsają coraz silniejsze konflikty. Walter Bridge musi zweryfikować swoje podejście do życia, jeśli nie chce dopuścić do rozpadu rodziny.
Rodzina Barańskich mieszka na przedmieściu. Matka całkowicie poświęca się roli pani domu, co jest źródłem jej nieustającej frustracji. Ojciec utrzymuje rodzinę, ale to nie jego zdanie jest w domu najważniejsze. Model życia Leszczyńskich jest zupełnie inny. Matka jest rozwódką. Ze swojego pierwszego związku ma dorastającą córkę, a z obecnego małżeństwa kilkuletniego syna. Spełnia się zawodowo, podczas gdy jej mąż zmaga się nie tylko z wychowaniem dzieci, ale również z własną niemocą w kwestii ponownego wyboru ścieżki kariery zawodowej. Jest bezrobotny. Choć Barańscy hołdują wartościom konserwatywnym, a Leszczyńscy wydają się być postępowymi intelektualistami, okazuje się, że tak naprawdę więcej ich łączy niż dzieli. Dobre chęci rodziców przynoszą często opłakane, choć zabawne rezultaty.
Kameralny dramat napisany dla Teatru Telewizji porusza temat polsko-żydowskiego sąsiedztwa. Rzecz dzieje się współcześnie w Paryżu. Przypadkowe spotkanie pary dojrzałych bohaterów – Żydówki polskiego pochodzenia i Polaka, jest dla autora pretekstem do zastanowienia nad funkcjonowaniem wciąż istniejących stereotypów na temat polsko-żydowskich stosunków. Oboje są emigrantami: Ona wyjechała z Polski po 1956 roku i jest bogatą damą, On – zdegradowanym społecznie na emigracji inteligentem, poetą zmuszonym do pozostania na obczyźnie przez stan wojenny. Oboje są ludźmi mądrymi i wykształconymi. Czy rodzące się miedzy nimi uczucie i przyjaźń zdołają ich obronić przed narzuceniem sobie wciąż istniejących stereotypów w postrzeganiu Żydów przez Polaków i Polaków przez Żydów?
Matka oddała córkę do domu dziecka i wyjechała na północ. Tam, założyła nową rodzinę i wzięła dziewczynę z powrotem. Nie znajdując w domu matki miłości, Olga wyjeżdża na syberyjską budowę razem z hydraulikiem Romanem. Lecz pierwsze trudności przestraszyły go i zostawia dziewczynę, nie dowiedziawszy się o tym, że Olga jest w ciąży. Ona zostaje i mieszka u krewnej w kołchozie. Za pewien czas pojawia się Roman...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…